|
16 maja 2015 |
Piaseczyński Lajt Sprinktajm |
|
Zapraszamy was na kolejną edycję, zabawy towarzysko koleżeńskiej.
Co się zmieni oprócz tego co było.
Dodaliśmy nowe tereny, będzie coś nowego, aby zabawa wam się nie znudziła.
Będzie więcej wyzwań, zwłaszcza dla klasy Ekstrem, żeby nikt nie narzekał że jest za łatwo.
Ale za to zmniejszyliśmy roadbooka, 130 km to jednak za dużo, dzięki czemu miejmy nadzieję że znajdzie się ktoś kto zamknie pętlę.
Zaopatrzyliśmy Was również w konkurencje nieoffroadowe, które podniosą Wam jednak, ilość adrenaliny, o których możecie poczytać poniżej.
MIEJSCE: Tak jak ostatnio. Tak wiemy, że to nie ciepły hotel ale ciepła herbata była, więc zostajemy tam.
GOŚCIE, MEDIA:
- patronem imprezy jest GMINA PIASECZNO, więc może zawita do nas nasza władza.
- patronat medialny :PORTAL INTERNETOWY MOTOPIASECZNO.
SPONSORZY
I TU CZEKAMY NA REKLAMĘ WASZYCH FIRM, NIE SPRZEDAJEMY PAKIETÓW SPONSORSKICH BO JESZCZE NIE WIEMY Z CZYM TO SIĘ JE, LICZYMY NA NAGRODY DLA UCZESTNIKÓW, KTÓRE ZOSTANĄ ROZLOSOWANE NA KONIEC IMPREZY
Ale jest już z nami, stary dobry Krzyś.
PAWLAK4X4- serwis oraz budowa aut do motosportu, w gminie Piaseczno.
EuroOffice- dystrybutor art. biurowych, spożywczych, magazynowych i czego by tam jeszcze dusza w firmie chciała.
PODZIAŁ NA KLASY
1. Klasa Przygoda – Klasa dla aut z napędem 4x4 z nadwoziem seryjnym bez znaczących przeróbek podnoszących ich dzielność terenową ze szczególnym zwróceniem uwagi na koła: dopuszczalne auta małe typu suzuki – koła max 35 AT 33MT 31Simex. Auta średnie typu jeep YJ XJ – koła max 35AT 33MT. Auta duże typu Patrol 35MT (szczególny nacisk w tej klasie kładziemy na rodziny z dziećmi ponieważ konkurencje będą typowo do zabawy, a dzieci będą na próbach bardziej punktowane niż dorośli). Pojazdy po drogach publicznych poruszają się według zasad kodeksu drogowego, oraz ich wyposażenie ma być zgodne z założeniami ustawodawcy.
2. Klasa Walka – Klasa dla Aut terenowych z napędem 4x4 z wyciągarkami elektrycznymi oraz pełną karoserią wszelkie rurki zmoty itd będą eliminowane z zabawy (brak zadań sprawnościowych tylko i wyłącznie próby terenowe w wyznaczonych miejscach). Pojazdy po drogach publicznych poruszają się według zasad kodeksu drogowego, oraz ich wyposażenie ma być zgodne z założeniami ustawodawcy.
Organizator zastrzega sobie prawo do klasyfikowania aut, oraz selekcji uczestników ze względu na ich zachowanie na wcześniejszych imprezach oraz na podstawie budowy auta.
-W ramach imprezy przewidziano przeprowadzenie następujących konkurencji:
-Próby terenowe – miejsca w które będą oznaczone punktami do zdobycia za prawidłowy przejazd dla 2 klas ze zróżnicowaniem trudności odnośnie podziału na klasy (próby dla klasy walka będą próbami sędziowanymi)
-Próby Sprawnościowe – tylko Klasa Przygoda, Miejsca w których zawodnicy będą musieli się wykazać sprawnością fizyczną koordynacją ruchową i odwagą np. Strzelanie do celu, zjazd po linach ( tyrolka przy zabezpieczeniu certyfikowanym personelem) i coś jeszcze wymyślimy.
- Próby Zagadkowe – tylko dla Klasy Przygoda , dotyczące zagadnień regionu, dat, wydarzeń, odbywających się na naszych terenach , np.: dla kogo została wzniesiona płyta na drodze pożarowej nr 9 ( odpowiedzi do znalezienia na trasie przejazdu według wskazówek roadbooka)
-Punkt Reanimacyjny – 2 klasy próba punktowana, sprawdzenie wiedzy i umiejętności zawodników w zakresie pierwszej pomocy przed medycznej po uprzednim szkoleniu przed wyjazdem na trasę.
CO JESZCZE BĘDZIE W PLANIE:
- Ognisko integracyjne przed ogłoszeniem wyników, postaramy się tym razem jednak powiększyć nieco płomień.
UCZESTNICTWO:
- Załogi Offroadowe
- Klasa Przygoda 40 załóg.
- Klasa Walka 40 załóg.
- Wymagane oznakowanie aut wszelkimi insygniami dostarczonymi przez sponsorów i patrona imprezy na karoserii aut. ( BEZ KOMPLETU NAKLEJEK NA AUCIE NIE WYJEŻDŻACIE NA TRASĘ, NIESTETY BĘDZIEMY TEGO PILNOWAĆ, A jak już mnie któryś wyjedzie, to lepiej żebym go na trasie nie spotkał.
- Nad przebiegiem imprezy będą czuwać sędziowie, prób oraz trasy.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
- opiekę medyczną , punkt medyczny na bazie imprezy
- zorganizowane próby, oraz wskazówki dojazdu w formie roadbooka.
- nagrody, puchary dla zwycięzców w 2 klasach,
- służby porządkowe
- miejsce, bazy imprezy z możliwością pozostawienia lawet lub aut
WPISOWE:
- nie mamy jeszcze zielonego pojęcia, ustalimy to w dzień wystawienia list startowych do zapisów, wtedy kiedy wszystkie atrakcje i tereny będą już dograne, ale nauczeni doświadczeniem po poprzedniej edycji stawiamy na 350 i nie więcej.
Planowany czas, wystawienia list startowych druga połowa marca tego roku.
HARMONOGRAM IMPREZY
7:00 - otwarcie biura imprezy Bobrowiec na prywatnym terenie
- rejestracja załóg, rozdanie materiałów sponsorskich
- plombowanie kart
- powitanie.
8:00 - Odprawa zawodników
- podstawowe szkolenie zawodników, z zakresu pierwszej pomocy ( z czego będziemy Was sprawdzać po trasie na punkty)
9:00 - Start: co 1 minutę 2 auta.
21:00- zamykanie limitu czasowego
-integracja, ognisko
22:00- ogłoszenie wyników
-rozdanie nagród dyplomów
- Kto do domu to do domu, a reszta bawi się ile ma sił.
Więcej informacji, odnośnie otwarcia list startowych oraz bieżących zmian znajdziecie na facebooku
https://www.facebook.com/events/1585407198340476/
Filmy i zdjęcia z poprzedniej edycji:
https://www.youtube.com/watch?v=KpbxkxBVfd4
https://www.youtube.com/watch?v=_zWF8-riNLc
http://motopiaseczno.pl/31-01-15-piaseczno-piaseczynski-lajt-czyli-off-roadowa-zabawa-w-terenie/
https://plus.google.com/photos/101105522671435244916/albums/6110960440584312081?banner=pwa
Pozdrawiamy OffroadPiaseczno
|
|
Organizator: Offroad Piaseczno |
Miejsce: Piaseczno |
|
Kontakt: Mieszko Lub Wojti |
Telefon: 501 252 826 - 792 021 927 |
e-mail: mieszko@offroadpiaseczno.pl |
WWW: http:// |
|
|
Wcześniejsze edycje: - - |
|
<< powrót |
|
|