Akcesoria i wyposażenie
australijskiej firmy ARB znajdziesz w ofercie naszego sklepu 4x4.


Tuleje zawieszenia


Bagażniki dachowe

Na wstępie trzeba powiedzieć że to urządzenie zastępuje 7 polskich największych maszyn typu URSUS NUR. Nazywa się CASE został wyprodukowany w USA.

Moc silnika to raptem 380 KM ale prędkość maxymalna nie przekracza 45km/h
Zatem moment obrotowy pozwala na ciągnięcie maszyn rolniczych, które stawiają opór aż do 60 ton. Ale na wszelki wypadek zamontowano komputer i czujniki przeciążenia które to w ekstremalnej sytuacji automatycznie podnosz? np. pług z ziemi.
Przeniesienie napędu zrealizowane jest za pośrednictwem 16 biegowej skrzyni sekwencyjnej + 5 wstecznych do automatycznie blokowanych mechanizmów różnicowych ( oczywiście sterowanych przez komputer ) na koła o rozmiarze ludzkim ok. 180cm

Zbiornik paliwa to aż 1000 litrów starcza zaledwie na 18 godzin pracy tego sprzętu.

Trochę o komforcie w kabinie: klima, grzany zydel, szyby prądy, tempomat, CB i stereo brakuje tylko lodówki na browar ;-)) ale są uchwyty na butelki. Po rozmowie z kierowcą dowiedziałem się ze te udogodnienia to konieczność bo pola które obrabia mają 5000 hektarów i praca po 14 godzin to norma.

Dodam tylko że takie cudo można wtopić tak samo jak każdy inny 4x4 i wtedy ??????????
Wtedy prosimy tylko o cud....

Tekst i fofo Rafał Osmański



 
 
 
 
Aktualności ze sklepu 4x4:

[2020-10-08]
SuperPro opracowało dwa nowe, wytrzymałe wahacze tylne do Nissana Patrola Y60 i Y61
 

Jednym z nich jest w pełni regulowany zestaw górnego wahacza (TRC1026) z nowo opracowanym mechanizmem regulacji i nowatorską, opatentowaną konstrukcją pracującej tulei poliuretanowej na zasadzie łożyska.



Drugi to zestaw tylnego dolnego wahacza wleczonego (TRC1027), który zawiera taką samą konstrukcję tulei i został wydłużony w celu lepszego wykorzystania w samochodach z wyższym zawieszeniem.



Zarówno górne regulowane wahacze, jak i dolne przedłużone wahacze, zostały zaprojektowane specjalnie jako rozwiązanie do korekcji zawieszenia po wymianie sprężyn na wyższe. Zastosowane nowatorskie łożyska poliuretanowe zapewniają poprawę skoku zawieszenia, zachowując jednocześnie lepszą kontrolę stabilności samochodu na drodze i poza nią.



<< powrót

 
 



X