|
11-19 września 2004 |
Polonia Orlen Trophy |
|
Orlen Trophy 2004 będzie imprezą sześciodniową. Rozegrana będzie w trzecim tygodniu września, w ciężkim i wymagającym górskim terenie.
Organizatorzy zapewniają profesjonalny catering i fabryczne serwisy.
Impreza jest całkowicie niezależna i nie będzie cześcią pucharu Off Road.
Przyjazd zapowiedziały wszystkie liczące się załogi europejskie.
Wpisowe 600 EUR, 200 EUR osoba towarzysząca.
Na podstawie porozumienia pomiędzy organizatorami Orlen Trophy i Rainforest Challenge tegoroczny rajd Orlen Trophy będzie równocześnie polską eliminacją słynnego rajdu Rainforest Challenge.
Organizator Rainforest Luis Wee, ufundował nagrody dla zwycięzców Orlenu o łącznej wartości 3.500 USD, obejmujące pokrycie kosztu uczestnictwa w malezyjskim rajdzie dla trzech najlepszych załóg, na zasadzie:
pierwsze miejsce Orlen Trophy - pełne pokrycie kosztów wpisowego na rajd RFC 2004 o wartości 2.000 USD
drugie miejsce Orlen Trophy - pokrycie 50% kosztów wpisowego na rajd RFC 2004 o wartości 1.000 USD
trzecie miejsce Orlen Trophy - pokrycie 25% kosztów wpisowego na rajd RFC 2004 o wartości 500 USD.
W.w. nagrody nie mogą być zamienione na gotówkę czy nagrody rzeczowe.
1. Miejsce rywalizacji
to okolice Jasła i Krosna. Zbiórka zawodników - Kraków. (dokladna mapka dojazdu -> http://www.orlentrophy.pl/mapa.html
2. Plan imprezy:
10 września piątek:
9:00 - 18:00 - dojazd do miejsca zbiórki w Krakowie
11 września sobota:
7:00 - odprawa samochodów, badanie techniczne
8:00 - start do prologu równoległego (po dwa samochody)
19:00 - zakończenie prologu
12 - 14 września (niedziela - wtorek), odcinki 1 - 3
7:00 start do odcinka
19:00 zamknięcie mety odcinka
15 września środa - dzień techniczny,
10:00 zajęcia team building, próby sprawnościowe
16 - 18 września (czwartek - piątek) odcinki 4,5
7:00 start do odcinka
19:00 zamknięcie mety odcinka
19 września sobota
7:00 start do odcinka szóstego
16:00 zamknięcie mety odcinka szóstego
17:00 przekwaterowanie do hotelu
20:00 ogłoszenie wyników, bankiet
3. Regulamin skrócony:
a) O wygranej decyduje sumaryczny najkrótszy czas uzyskany na wszystkich odcinkach. Czas uzyskany na prologu jest liczony do czasu łącznego imprezy i decyduje o kolejności startowej do pierwszego odcinka. Wyniki uzyskane po każdym dniu będą oficjalnie publikowane i będą decydowały o kolejności startowej w dniu następnym.
b) Kary regulaminowe będą przyznawane w minutach za następujące przewinienia:
- brak potwierdzenia punktów kontrolnych w karcie drogowej
- wyjazd poza wytyczoną trasę
- brak kasków ochronnych, nie zapięcie pasów bezpieczeństwa
Zawodnicy stwarzający zagrożenie dla siebie i innych, w tym osoby pod wpływem alkoholu, będą dyskwalifikowane w danym dniu.
c) Do startu będą dopuszczone samochody z pałąkiem bezpieczeństwa lub twardym dachem, wyposażone w wyciągarkę i pasy bezpieczeństwa o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500 kg. Załogę stanowi kierowca i pilot.
d) Trasa Trophy jest opisana przy pomocy roadbooka i taśm oznaczeniowych, bez współrzędnych GPS. Posługiwanie się GPS nie jest zabronione. Maksymalny czas przejazdu odcinka specjalnego to 12 godzin. Po zmroku odcinki będą zamykane ze względów bezpieczeństwa. Opisy w roadbookach będą w językach polskim, angielskim i niemieckim, dodatkowo w bazie będą dostępni tłumacze.
4. Zakwaterowanie, catering.
Organizatorzy zapewniają profesjonalny catering w postaci śniadania, prowiantu na drogę i obiadokolacji (szwedzki stół) dla każdego zawodnika i osoby towarzyszącej. Zakwaterowanie zawodników i osób towarzyszących we własnych namiotach, przyczepach lub samochodach kempingowych. Na miejscu dostęp do toalet i wody do mycia.
5. Serwis: w bazie Trophy ustawione zostaną firmowe serwisy samochodów Land Rover, Jeep, wyciągarek (Warn, Ramsey), serwis ogumienia, myjnia ciśnieniowa oraz sklep z podstawowym wyposażeniem off-roadowym. Dopuszcza się serwisowanie samochodów na trasie, pod warunkiem nie blokowania przejazdu innym zawodnikom. Samochody trwale unieruchomione na trasie zostaną wyciągnięte przez organizatorów po zakończeniu Trophy.
6. Wpisowe 600 EUR od samochodu (kierowca i pilot), 200 EUR osoba towarzysząca. W cenie wpisowego wstęp na bankiet i nocleg w hotelu po zakończeniu Trophy.
7. Organizatorzy:
Robert Mucha - trzykrotny uczestnik Croatia Trophy, czterokrotny uczestnik rajdu KCS, dwunastokrotny uczestnik OCK Trophy, wielokrotny uczestnik imprez Pucharu Polski, organizator Orlen Trophy 2002/2003 (www.lilaq.de, www.orlentrophy.pl)
Piotr Kowal - uczestnik Rainforest Challenge 2001 (9 miejsce), zdobywca Pucharu Polski 2002, organizator kilkunastu rajdów na terenie Polski oraz Orlen Trophy 2002/2003 (www.lilaq.de, www.orlentrophy.pl)
Zbigniew Sawicki - dyrektor rajdu, catering, szef public relation
8. Nagrody: organizatorzy przewidzieli cenne nagrody ufundowane przez sponsorów: Orlen i Simex Rainforest Challenge.
9. Wszelkie pytania proszę kierować WYŁĄCZNIE e-mailem na adres: piotr@lr.pl lub faxem: 0048-12-653-93-04.
10. W sprawie akredytacji dla dziennikarzy prosimy się kontaktować: jacek@lr.pl.
WYKAZ PUNKTÓW OBSERWACYJNYCH DLA KIBICÓW I WIDZÓW:
Dzień pierwszy - sobota, 11 września 2004
godz. 10.00- 17.00 /Świnna Poręba - zbiornik/
- start do prologu równoległego /po dwa samochody/
Dzień drugi - niedziela, 12 września 2004
- godz. 8.00 - 10.00: start do I odcinka /Świnna Poręba - zbiornik/
Dzień trzeci - poniedziałek 13 września 2004
- godz. 8.00 - 9.00 start z Rabki w masyw Lubonia
- godz. 17.00 - 19.00 powrót do bazy w Rabce Zdroju
Dzień czwarty - wtorek, 14 września 2004
- godz. 7.00 - 8.00 start z Rabki do Ochotnicy Górnej
- godz. 9.00 - 12.00 okolice Obidowej
- godz. 14.00 - 16.00 okolice Łopusznej
- godz. 17.00 - 19.00 Ochotnica Górna
Dzień piąty - środa, 15 września 2004
- godz. 12.00 - 19.00 Ochotnica Górna i Dolna start do prologu równoległego dla grupy turystycznej /po dwa samochody/
Dzień szósty - czwartek 16 września 2004
- godz. 8.00 - 19.00 Wielka Pętla Ochotnicka dla obu grup /S i T/ okolice Ochotnicy Górnej i Dolnej
Dzień siódmy - piątek, 17 września 2004
- godz. 8.00 - 19.00 Wielka Pętla Ochotnicka dla obu grup /S i T/ okolice Ochotnicy Górnej i Dolnej
Dzień ósmy - sobota, 18 września 2004
- godz. 8.00 - 9.30 start do ostatniego odcinka z Ochotnicy Górnej do Czorsztyna
- godz. 8.30 - 11.00 Ochotnica Dolna
- godz. 13.00 - 15.00 okolice Szlembarka i Maniowych
- godz. 14.00 - 16.00 Czorsztyn
|
|
Organizator: Robert Mucha, Zbigniew Sawicki, Piotr Kowal |
Miejsce: okolice Jasła i Krosna |
|
Kontakt: |
Telefon: +48-12-653-93-03, 0695-731-074 |
e-mail: piotr@lr.pl |
WWW: http://www.orlentrophy.pl/ |
Dostępne galerie z imprezy: |
|
|
|
Wcześniejsze edycje: - - |
|
<< powrót |
|
|