Uwaga lista zgłoszeń na imprezę jest zamknięta!
Cykliczna impreza przeprawowo -sportowa z podziałem na klasy.
Plan ramowy: 30.04 - przyjmowanie załóg , badania techniczne , przydział do klas , wyjazd na trasę nocną. 03.05 - Zakończenie imprezy , ogłoszenie wyników , bankiet.
Minimalne wymagania sprzętowe: Załogę stanowi kierowca+pilot - kierowca winien posiadać prawo jazdy.Pojazd zgłaszany musi posiadać ważne badania techniczne oraz polisę OC , apteczkę ,pasy bezpieczeństwa, przynajmniej jedną gaśnicę , linę min. 5m długości , po jednym prawidłowo zamocowanym haku holowniczym z tyłu i przodu pojazdu (sposób przytwierdzenia haków holowniczych nie powinien pozostawiać wątpliwości , co do jakości wykonania połączenia , w innym przypadku szef grupy prowadzącej BK zastrzega sobie prawo do nie dopuszczania załogi w udziale w imprezie) , po jednym kasku na załogę tj. kierowca +pilot , samochody posiadające zagraniczne tablice wywozowe nie zostaną dopuszczone do udziału w imprezie. Numery startowe wyznaczające kolejność startu załóg na każdy dzień imprezy, zostaną nadane metodą losową w dniu rejestracji. Wysokość wpisowego wynosi 400 zł / załoga Rezerwacja noclegów , wyżywienie: Grzegorz Seeman 504 00 34 65 Załoga zgłaszająca udział w imprezie jest zobowiązana do wykonania przedpłaty w wysokości 50% wpisowego na konto: S.M.J.T MUTT UL. Ligocka 52 Gliwice 06 1050 1298 1000 0022 4631 0995 W tytule wpłaty obowiązkowo : Imię , Nazwisko , Adres , Numer rejestracyjny zgłaszanego pojazdu. Wskazane posiadanie dowodu wpłaty w dniu rejestracji w bazie rajdu. Zamknięcie listy zgłoszeń - 15.04.2008 lub w momencie osiągnięcia limitu zgłoszeń. W tym roku przypada 10-lecie działalności Stowarzyszenia "Mutt" , zatem tym bardziej będzie nam miło gościć wszystkie załogi , tradycyjnie zapewniamy - Jazdę do bólu heh. |