Zapraszamy wszystkich miłośników offroadu w sobotę 6 grudnia br. w okolice Serocka, na VI Terenową Integrację „Dla Choinki”. Impreza będzie okazją do sprawdzenia umiejętności kierowców i możliwości samochodów. Jednak każdy uczestnik powinien pamiętać, że spotkanie to ma charakter integracyjno-rodzinny a sam cel imprezy jest stricte charytatywny.
Jak co roku tak i tym razem, nasza impreza będzie pretekstem do zbiórki pieniędzy na prezenty świąteczne dla dzieci z warszawskich domów dziecka. Całkowity dochód ze sprzedaży cegiełek, loterii oraz wpisowego zostanie przekazany na ten szczytny cel. Podarunki zostaną rozwiezione w dniach poprzedzających nadchodzące święta w ramach akcji „Choinka na gwiazdkę”.
Pula nagród na loterię, ufundowanych przez sponsorów, stale rośnie. Kupujcie losy, a może się okazać, że dodatkowo wystarczy odrobina szczęścia, by wylosować wartościową nagrodę w naszej loterii (niektóre drobiazgi trudno podnieść ;)).
Założeniem naszej przedświątecznej akcji jest integracja środowiska offroadowego wokół pomocy dzieciom, które powinniśmy otaczać specjalną troską i miłością. Liczymy, że i w tym roku frekwencja będzie duża, a kupione za zebrane datki prezenty sprawią wiele radości dzieciakom z warszawskich domów dziecka. Bardzo się cieszymy, że impreza staje się już cykliczna, o czym świadczy jej kolejna edycja.
Baza imprezy:
Przed wjazdem do miejscowości Trzepowo od trasy Serock-Pułtusk na piaskarni (sprawdźcie w zumi.pl). W bazie będą prowadzone zapisy, oraz sprzedaż losów na loterię. Tu także będzie można ogrzać się przy ognisku oraz zjeść ciepłe jedzenie prosto z kuchni polowej.
Dzięki rozwijającej się współpracy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy tak jak rok temu każdy uczestnik obowiązkowo będzie musiał przejść krótki kurs z zakresu pierwszej pomocy organizowany przez grupę instruktorów Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. (Już od dziś ćwiczcie sztuczne oddychanie usta-usta ;) ).
Trasa: Na piaskarni przygotowane będą próby czasowe. Tu będzie także okazja, żeby sprawdzić sprawność strzelecką (paintball). W każdej chwili będzie można wyjechać z terenu piaskarni na ponad 60 kilometrową trasę widokowo-krajoznawczą wg specjalnie przygotowanego roadbooka. Na trasie oczekiwać będą na uczestników kolejne próby czasowe. Sędziowie wchodzą na próby o godzinie 8:30 zaś opuszczą swoje posterunki o 16:00. Warto, więc najpóźniej o godz. 12 wyruszyć z bazy na trasę. By uniknąć tłoku na próbach organizatorzy przewidzieli przynajmniej 3 starty. Wyboru startu dokonujemy w momencie zapisu.
Plan imprezy:
7:00-8:00 rejestracja uczestników w bazie imprezy
8:15 - odprawa uczestników.
8:30 – 16:00 - czynne będą próby czasowe i na trasie.
9:00 - 18:00 - czynne będą próby w bazie rajdu.
19:00 - loteria
20:00 - ogłoszenie wyników
21:00 - zakończenie imprezy.
Patroni medialni:
www.rajdy4x4.pl – największy portal o tematyce 4x4
www.h31.pl – portal fotograficzny w klimacie O-R
AutoŚwiat4x4 – miesięcznik o samochodach 4x4
Off-Road.pl – miesięcznik o tematyce 4x4
o.tv – telewizja platformy N ( stacja Jurka Owsiaka)
Patroni medyczni:
Medicover – sieć prywatnych lecznic
Pokojowy patrol – instruktorzy WOŚP
Lista Sponsorów i Partnerów niedługo zostanie zamknięta i ogłoszona
WARUNKI UCZESTNICTWA:
Wpisowe na imprezę wynosi 140 PLN za załogę.
Osoby dodatkowe: 40PLN.
W cenie wpisowego: uczestnictwo w imprezie, naklejki, dwa ciepłe posiłki na piaskarni (grochówka, kiełbasa, pieczywo), herbata, kawa.
Samochody:
Do udziału dopuszczone będą samochodu posiadające ważny przegląd oraz ubezpieczenie OC.
UWAGA !! NIEDOPUSZCZONE BĘDĄ SAMOCHODY NA OPONACH TYPU MaxiCross i podobne o bieżniku kołkowym. (uwarunkowanie wynika ze zgód od gospodarzy dróg - gminy).
W tym roku musimy niestety wprowadzić dość rygorystyczne liczenie uczestników, więc lista będzie mocno ograniczona.
Dlatego jak ktoś jest zdecydowany by wziąć udział to już dziś rusza mail na zapisy. Proszę podać następujące dane:
Imię, Nazwisko + Pilot
Marka samochodu
Nr rejestracyjny
Ilość osób dodatkowych
Numer telefonu kontaktowego
Adres: zapisywawa4x4@wp.pl
Baza rajdu znajduje się dokładnie tutaj:
http://www.zumi.pl/namapie.html?&loc=Dzier%BFenin,&Submit=Szukaj&long=21.070001&lat=52.5789096&type=3&scale=1
Każdy kierowca musi posiadać ważne prawo jazdy. Trzeźwość kierowców będzie badana na trasie imprezy oraz na piaskarni.
Samochody nieposiadające dachu mają obowiązek posiadania pałąka antykapotażowego.
Po trasie imprezy oraz podczas prób każdy ma obowiązek zapinania pasów bezpieczeństwa.
Odmowa zapięcia pasów przed oesem równoznaczna będzie z zakazem wjechania na oes.
Na piaskarni oraz na trasie i oesach każdy uczestnik zobowiązany jest do stosowania się do wytycznych organizatorów.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!!
|