Zewnętrzne zmiany to czysta kosmetyka. Zastosowano dużą osłonę chłodnicy z chromowanymi żebrami, nowe reflektory, kierunkowskazy wykonane w technologii LED, zmienione światła tylne oraz nieco bardziej wydatne przetłoczenia boczne.
We wnętrzu dominują nowe kolory i materiały. Tablica przyrządów otrzymała teraz chromowe obramowanie, a w konsoli centralnej umieszczono nowy system nawigacji MMI trzeciej generacji.
O wiele więcej uwagi poświęcono jednostkom napędowym. Wszystkie oferowane silniki wyposażono bowiem w system odzyskiwania energii z hamowania, dzięki któremu udało się obniżyć emisję CO2 o 5 g/km. Co więcej, jednostka V8 TDI o pojemności 4,2-litra jest teraz mocniejsza (340 KM) i charakteryzuje się wyższym momentem obrotowym (760 Nm) przy niższym spalaniu na poziomie 9,9 litra/100 kilometrów.
W gamie dostępna jest także jednostka wysokoprężna 3.0 TDI V6 (9,1 litra/100 kilometrów), wersja Clean Diesel tego samego silnika, która spala o 0,2 litra/100 kilometrów mniej oraz topowy V12 TDI o mocy 500 KM, który średnio zużywa 11,3 litra/100 kilometrów.
Audi Q7 dostępne jest także z dwoma silnikami benzynowymi. 3.6-litrowy V6 FSI rozwija 280 KM, a 4,2-litrowy V8 FSI produkuje 350 KM.
Sprzedaż najnowszego modelu rozpocznie się latem tego roku.
Źródło: Carscoop, fot. Audi, informacja Moto Target
|