Akcesoria i wyposażenie
australijskiej firmy ARB znajdziesz w ofercie naszego sklepu 4x4.


Tuleje zawieszenia


Bagażniki dachowe

[2009-05-27]
BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 - opona, która nie zna przeszkód
 
KOMUNIKAT PRASOWY

Warszawa, 25 maja 2009 r.



* Nowy komponent gumy boku poprawia odporność na nacięcia i wyrwania
* Wyższe o 33 proc. wywinięcie kordów osnowy w konstrukcji TriGard powoduje zwiększenie wytrzymałości boków
* Masywne klocki barkowe zwiększają przyczepność w koleinach oraz podczas przepraw z obniżonym ciśnieniem
* Homologacja na hałas "e", zgodna z dyrektywą 2001/43

"Opona BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 to idealna opona dla entuzjastów napędu na cztery koła, którzy wymagają najwyższych osiągów opon terenowych. Ta opona zastępuje legendę - BFGoodrich Mud Terrain T/A KM, która przez wiele lat stanowiła referencję na rynku off-road." - powiedział Tomasz Młodawski, menedżer produktu w BFGoodrich.

Zbudowana by wygrywać
Opona BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 zastępuje europejskiego lidera w kategorii off-road - BFGoodrich Mud Terrain T/A KM. Ten główny produkt w marce BFGoodrich w Europie był przez kilkanaście lat wzorcową oponą i zwycięzcą większości testów w swojej klasie. Opona BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 została zaprojektowana by pokonać każdą przeszkodę, a swych konkurentów zostawić daleko w tyle.

Mistrzowska przyczepność i wytrzymałość
Opona Mud Terrain T/A KM2 cechuje się masywnymi klockami barkowymi zachodzącymi w strefę boku dzięki czemu opona uzyskała więcej atakujących krawędzi i lepszą ochronę. Technologie wzmacniające wytrzymałość w oponie BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 zostały zaczerpnięte z opony BFGoodrich Krawler T/A KX, wykorzystywanej w rajdach górskich Ameryki Północnej i Południowej. Masywne klocki barkowe zwiększają przyczepność opon z obniżonym ciśnieniem szczególnie przy przeprawach w grząskim terenie. a nowy komponent, którym wzmocniono boki opony pomaga chronić konstrukcję opony przed uszkodzeniami na ostrych i chropowatych skałach.

Opona BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 posiada o 33 proc. wyższe wywinięcie kordów osnowy na bokach niż w oponie Mud Terrain T/A KM. Wysokie wywinięcie chroni wewnętrzne warstwy osnowy na bokach podczas użytkowania w ekstremalnych warunkach off-road.

Homologacja na hałas "e"
Nowy BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 posiada homologację "e" i jej oznaczenie na boku opony. Dyrektywa Europejska 2001/43 ograniczająca poziom hałasu opon oznacza zakaz sprzedaży w Unii Europejskiej opon bez oznaczenia homologacji "e" po 1 października 2009. W przypadku opon do samochodów terenowych, spełnienie tych wymogów jest szczególnie trudne ponieważ opony te wyróżniają się masywnymi klockami bieżnika, które zazwyczaj generują wysoki poziom hałasu.

"Jestem pewien, że opona BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 zyska sobie renomę godną swojej poprzedniczki. Rozwiązania technologiczne wzmacniające boki opony oraz rzeźba bieżnika zapożyczona od opon górskich sprawią, że opona BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 stanie się liderem wśród opon off-road biorących udział w rajdach przeprawowych - dodał Tomasz Młodawski.

Opona BFGoodrich Mud Terrain T/A KM2 jest dostępna w 16 rozmiarach o średnicy od 15 do 17 cali dzięki czemu można ją stosować w najpopularniejszych samochodach terenowych takich jak m.in.: Hummer H2, Jeep Wrangler, Suzuki Jimny oraz Land Rover Defender, Disco i Range Rover.

Opona posiada indeks prędkości Q oraz oznaczenie M+S, które zezwala na montaż opon w pojazdach o maksymalnej prędkości powyżej 190 km/h. Opona zostanie wprowadzona na rynek w czerwcu 2009 roku.

Dodatkowych informacji udzielają:
Ewa Konopka, rzecznik prasowy Michelin Polska S.A
tel. 691 117 472 , ewa.konopka@pl.michelin.com
<< powrót


KOMENTARZE Tylko zalogowani użytkownicy mogą
rozpoczynać nową dyskusję.






X