Akcesoria i wyposażenie
australijskiej firmy ARB znajdziesz w ofercie naszego sklepu 4x4.


Tuleje zawieszenia


Bagażniki dachowe

[2004-09-29]
Załoga Szwagrzyk - Brakowiecki mistrzami Polski w kl.O1 RMPST.
 
Znakomicie podczas całego sezonu Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych 2004 spisywała się załoga G&G www.UBRANIAOGRZEWANE.pl RALLY TEAM Grzegorz Szwagrzyk/Piotr Brakowiecki. Zawodnicy zwyciężyli w pięciu z sześciu rozegranych eliminacji, tylko raz zajmując drugie miejsce w klasie O1. Tym samym zostali niekwestionowanymi Mistrzami Polski 2004 wśród pojazdów z silnikami o maksymalnej pojemności do 2500 cm3. Mimo jazdy samochodem ze słabszym silnikiem Grześkowi i Piotrkowi dwa razy udało stanąć się na podium w klasyfikacji generalnej rajdów w Wałbrzychu i Gorzowie Wielkopolskim. Ostatnia eliminacja kończąca sezon RMPST odbyła się w ostatni weekend w Łasku k/Łodzi. Trasa składała się z ośmiu prób sportowych z licznymi piaszczystymi podjazdami i wodnymi brodami. Tylko pięć ze wszystkich startujących załóg pokonało próby bezbłędnie i nie korzystało z obcej pomocy na trasie. Główni konkurenci Wacław i Monika Mrozowie z Nowego Sącza już na 1 OS-ie złapali kapcia i dostali taryfę (150% czasu najlepszego w klasie na danym odcinku specjalnym) co skutecznie wyeliminowało ich z walki o pierwsze miejsce. Szwagrzyk z Brakowieckim również nie byli oszczędzani prze los. Podczas przejazdu jednej z prób uderzyli bardzo mocno w jedną z licznych, wystających betonowych płyt i skrzywili felgę łapiąc przy okazji gumę. Jednak ta przygoda nie przeszkodziła dotrzeć do mety. Grzegorz Szwagrzyk: ?Cały tegoroczny sezon był dla nas niezwykle udany. Wygraliśmy pięć z sześciu eliminacji w klasie i zajęliśmy najwyższe w historii dotychczasowych startów piąte miejsce w klasyfikacji generalnej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z atmosfery panującej podczas zawodów  w naszej klasie. Walka odbywa się wg zasad fair play. W razie problemów  załogi pomagają sobie nawzajem. Wielka szkoda, że została odwołana eliminacja w Chojnicach, bowiem był to jeden z naszych ulubionych rajdów. Organizatorom, z Irkiem Koryckim na czele, nie udało się niestety zamknąć budżetu."

Piotr Brakowiecki: "Z Grzegorzem startujemy wspólnie od 2000 roku, cały czas w klasie O1. Po wicemistrzostwie w sezonie 2001 udało nam się po pierwszy tytuł mistrzowski wywalczyć w 2003 roku. Ale najbardziej udany ze wszystkich był dla nas sezon 2004. Wszystkie rajdy ukończyliśmy bez najmniejszej awarii w czym zasługa mechaników pracujących pod wodzą Arka Nowakowskiego z Mszczonowa".

Dziękujemy wszystkim naszym kibicom i tym, którzy wspierali nasze starty. Sponsorem głównym jest G&G Auto Części z Nadarzyna. Ponadto wyrazy podziękowania składamy na ręce firm: www.studnie.waw.pl, www.ubraniaogrzewane.pl, dystrybutorowi sprzętu nurkowego www.divesystem.pl oraz Ursynowskiemu Centrum Sportu i Rekreacji.

I tak dobiegł końca jakże udany rok 2004. Podczas zimowej przerwy odbędzie się uroczyste wręczenie nagród przez Polski Związek Motorowy i bal dla zawodników Automobilklubu Rzemieślnik. A po tych sympatycznych akcentach ?.. trzeba będzie rozpocząć przygotowania do sezonu 2005. Oby nie był gorszy od mijającego.

Klasyfikacja klasy O1 Rajdowych Mistrzostw Polski Samochodów Terenowych 2004:
1.Grzegorz Szwagrzyk / Piotr Brakowiecki
2.Wacłow Mróz / Monika Mróz
3.Andrzej Dudziak / Ludwik Wikowicz

<< powrót


KOMENTARZE Tylko zalogowani użytkownicy mogą
rozpoczynać nową dyskusję.






X