Od 1 maja 2009 Michał Horodeński dołącza do zespołu rajdowego Terratrek jako PR Manager. Do jego zadań będzie zależało głównie wsparcie działań PR i marketingowych.
„Funkcja PR Managera to dla mnie nowe wyzwanie. Jestem pewien, że to będzie wspaniała przygoda z korzyścią dla całego zespołu. Czeka nas teraz wiele pracy, a cel jest jeden: Dakar 2010” – mówi Michał Horodeński.
Zespół Terratrek istnieje od 2003 roku. Brał udział w wielu rajdach cross-country m.in. Cross Country Rally – Vsetin, Baja Slovakia, Drezno – Wrocław, Italian Baja, Erg Oriental i Dakar 2009. Celem Toyota Terratrek Competition są występy w całym cyklu eliminacji Mistrzostw Europy rajdów Baja oraz występ w rajdzie Dakar 2010.
Po owocnych rozmowach z departamentem rajdowym firmy Toyota, zdecydowaliśmy się zmienić samochód na Toyotę Land Cruiser KDJ120 w specyfikacji T2 – samochodów produkcyjnych. Auto przygotowane przez Toyota France Compétition napędzane jest trzylitrowym silnikiem wysokoprężnym D-4D.Pierwszy występ w nowych barwach miał miejsce w rajdzie Italian Baja w dniach 19-22 marca 2009.
Długie negocjacje z firmą Toyota Compétition nie zniechęciły nas od wprowadzenia nowej jakości do zespołu Terratrek Rally Team. Występ autem fabrycznym był naszym długoterminowym celem w łańcuchu przygotowań do rajdu Dakar 2010. Dzięki zintensyfikowaniu działań w tym zakresie udało się osiągnąć ten cel zdecydowanie wcześniej, z czego bardzo się cieszymy.
Współpraca z Toyota Compétition zakłada długoterminową wymianę doświadczeń i wspólne wykorzystanie posiadanego przez nasz zespół wyposażenia serwisowego. Możliwość korzystania z doświadczeń i zaplecza Toyota Compétition pozwala nam oferować nowe rodzaje usług i produktów na terenie Polski. Należą do nich pojazdy Toyota w specyfikacji T2, części oraz profesjonalny serwis na rajdach z kalendarza F.I.A.- informuje terratrek.pl
|