Akcesoria i wyposażenie
australijskiej firmy ARB znajdziesz w ofercie naszego sklepu 4x4.


Tuleje zawieszenia


Bagażniki dachowe

[2009-12-15]
Bowler Wildcat w zespole "Marcin Dekor Racing Team".
 
Marcin Dekor Racing Team, czyli Marcin Kruszewicz i aktualnie Daniel Darowicki to zespół rajdowy powołany do życia na początku 2008 roku, zespół który zadebiutował na trasach Mistrzostw Śląska Off-Road (II miejsce),  rajdzie "Mercedes Truck Rally" (III miejsce) startując Land Roverem Tomcat'em własnej produkcji.

Sezon 2009 to sezon wielu startów, sukcesów i zmian - ogromny sukces - zwycięstwo w 24 godzinnym wyścigu nieopodal Cottbus w Niemczech oraz kolejny start w Nurburgring w Niemczech (II miejsce) otworzył drogę do tytułu v-ce mistrza Niemiec w rajdach terenowych (klasa T1 Proto – samochody mocno zmodyfikowane).
Koniec 2009 roku to poważne zmiany i zakup nowego samochodu rajdowego - Bowler WildCat 200 w specyfikacji DAKAR.
 
W przyszłym roku, zespół będzie można zobaczyć na trasach rajdów Cross-Country i Baja zaliczanych zarówno do Mistrzostw Polski jak i Pucharu FIA-CEZ.
W dalszej perspektywie (od sezonu 2011) są rajdy pustynne a ich uwieńczeniem będzie start w rajdzie Dakar.

Marcin Kruszewicz specjalnie dla rajdy4x4.pl:
- Nowy samochód w porównaniu ze startym to zupełnie inna konstrukcja, jest pozbawiony tradycyjnej ramy, konstrukcję nośną stanowi rama przestrzenna wraz z klatka bezpieczeństwa, auto jest dłuższe, ma większy rozstaw osi, lepsze rozłożenie masy. Posiada większy i mocniejszy silnik V8 4.0L, 265KM, sportową - manualną skrzynię biegów wraz ze sprzęgłem ze spieków. Mosty pochodzące w pierwotnej wersji z Discovery II zostały również usprawnione, są wzmocnione i posiadają automatyczne blokady oraz ośmiotłoczkowe hamulce sportowe firmy Alcon.
Samochód w specyfikacji DAKAR jest przystosowany do rajdów długodystansowych, posiada trzy zbiorniki paliwa, 400 litrów główny oraz dwa pomocnicze po 50 litrów, instalację sprężonego powietrza wraz z kompresorem, ciekawostka jest wbudowany centralnie hydrauliczny podnośnik.Zawieszenie samochodu to cztery sprężyny śrubowe oraz po dwa amortyzatory Ohlins z regulacja i PDS na każde koło.
Samochód waży 1550kg, gotowy do startu zgodnie ze specyfikacją  FIA to 1820kg.
- Debiut, a raczej pierwszy poważny test dla nas i nowego auta planujemy na rajdzie Baja Saxonia w maju 2010.

 
 
 
 


<< powrót


KOMENTARZE Tylko zalogowani użytkownicy mogą
rozpoczynać nową dyskusję.






X