Adam
Małysz i Rafał Marton byli najszybsi na trzech z pięciu widniejących w
programie rajdu Toolimpex Cup odcinkach specjalnych. Załoga ORLEN Team
ukończyła drugi dzień ścigania na drugim miejscu ze stratą do lidera
4’34.
W
rajdzie prowadzi Imre Fodor, jadący Hiluxem z 5-litrowym silnikiem.
Adam Małysz i Rafał Marton utknęli w błocie na drugim oesie, a na piątym
musieli zmieniać przebite koło.
-
Na dłuższym, 52-kilometrowym odcinku były dwa miejsca z dużą ilością
błota. Utknęło tam kilka załóg. My straciliśmy około 2,5 minuty.
Zwróciliśmy się z prośbą do organizatora o skrócenie odcinka, bo
przypominał rajd przeprawowy, a nie cross-country. Organizator
stwierdził, że to niemożliwe, więc na drugą pętlę założyliśmy błotne
opony, tymczasem OS skrócono! Męczyliśmy się na tych błotnych oponach.
Samochód skakał na dziurach. Przez cały czas trzymałem lewą nogę na
hamulcu.
Na
OS 4 odrobiliśmy pół minuty do Imre Fodora, ale na kolejnym odcinku
złapaliśmy gumę. Nie wiemy, gdzie to się stało, bo nie byliśmy poza
drogą. Coś musiało delikatnie wystawać i uszkodziliśmy oponę. Zmiana
koła kosztowała nas dwie - dwie i pół minuty. Jutro spróbujemy powalczyć
z Fodorem – powiedział Adam Małysz.
Wyniki po OS 5
1. Imre Fodor/Mark Mesterhazi (H) Toyota Hilux 2:00.43
2. Adam Małysz/Rafał Marton (PL) Toyota Hilux +4.34
3. Zsolt Murczin/Robert Bagics (H) Mitsubishi L200 +10.41
4. Antal Fekete/György Toth (H) Nissan Pick Up +13.32
5. Imre Varga/Ferenc Szegedi (H) Nissan KingCab +13.46
6. Juraj Ulrich/Daniela Ulrichova (SK) Nissan Navara +21.59 (1. T2)
7. Tomas Horansky/Karel Uhrik (CZ) Toyota Land Cruiser +45.23 (2. T2)
8. Łukasz Komornicki/Jakub Mroczkowski (PL) Mitsubishi Pajero D +45.39
9. Maciej Stańco/Ernest Górecki (PL) Porsche Cayenne +1:10.48 (3. T2)
10. Oliver Solyom/Matyas Galbacs (H) Kia Sportage +1:46.31 |