Zapraszamy was na kolejną edycję, zabawy towarzysko koleżeńskiej.
Oczywiście nowe tereny (po części dziewicze)
Będzie więcej wyzwań, zwłaszcza dla klasy Ekstrem, żeby nikt nie narzekał że jest za łatwo.
RoadBook min 100km w dwóch wersjach elektronicznej i papierowej
Zaopatrzyliśmy Was również w konkurencje nieoffroadowe, które podniosą Wam jednak, ilość adrenaliny, o których możecie poczytać poniżej.
MIEJSCE Startu: Tak jak ostatnio. Tak wiemy, że to nie ciepły hotel ale ciepła herbata była, więc zostajemy tam. Ale na pewno będzie coś więcej niż ciepła herbata.
GOŚCIE, MEDIA:
- patronat medialny :
PORTAL INTERNETOWY MOTOPIASECZNO,
TERENWIZJA
DOMEL STUDIO
SPONSORZY
I TU CZEKAMY NA REKLAMĘ WASZYCH FIRM, NIE SPRZEDAJEMY PAKIETÓW SPONSORSKICH BO JESZCZE NIE WIEMY Z CZYM TO SIĘ JE, LICZYMY NA NAGRODY DLA UCZESTNIKÓW, KTÓRE ZOSTANĄ ROZLOSOWANE.
Ale jest już z nami, trochę waszych firm które zaopatrzą Zawodowców w nagrody za pomoca wyboru dokonywanego przez dzieciaki.
WARUNKIEM DOPUSZCZENIA AUTA jest posiadanie pełniej karoserii, auto ma się zaczynać i kończyć fabrycznie nie licząc zderzaków, nie dopuszczamy aut, z klatkami zewnętrznymi, jeżeli nie były one fabrycznie montowane.
Nie dopuszczamy do udziału w imprezie, quadów ATV-ów ani motocykli...
PODZIAŁ NA KLASY
1. Klasa Turystyk – Klasa dla aut z napędem 4x4 z nadwoziem seryjnym bez znaczących przeróbek podnoszących ich dzielność terenową ze szczególnym zwróceniem uwagi na koła: dopuszczalne auta małe typu suzuki – koła max 35 AT 33MT 31Simex. Auta średnie typu jeep YJ XJ – koła max 35AT 33MT. Auta duże typu Patrol 35MT (szczególny nacisk w tej klasie kładziemy na rodziny z dziećmi ponieważ konkurencje będą typowo do zabawy, a dzieci będą na próbach bardziej punktowane niż dorośli). Pojazdy po drogach publicznych poruszają się według zasad kodeksu drogowego, oraz ich wyposażenie ma być zgodne z założeniami ustawodawcy.
2. Klasa extrem – Klasa dla Aut terenowych z napędem 4x4 z wyciągarkami elektrycznymi (brak zadań sprawnościowych tylko i wyłącznie próby terenowe w wyznaczonych miejscach). Pojazdy po drogach publicznych poruszają się według zasad kodeksu drogowego, oraz ich wyposażenie ma być zgodne z założeniami ustawodawcy.
Organizator zastrzega sobie prawo do klasyfikowania aut, oraz selekcji uczestników ze względu na ich zachowanie na wcześniejszych imprezach oraz na podstawie budowy auta.
-W ramach imprezy przewidziano przeprowadzenie następujących konkurencji:
-Próby terenowe – miejsca w które będą oznaczone punktami do zdobycia za prawidłowy przejazd dla 2 klas ze zróżnicowaniem trudności odnośnie podziału na klasy (próby dla Extrem będą próbami sędziowanymi)
-Próby Sprawnościowe – tylko Klasa Turystyk, Miejsca w których zawodnicy będą musieli się wykazać sprawnością fizyczną koordynacją ruchową i odwagą np. Strzelanie do celu, zjazd po linach ( tyrolka przy zabezpieczeniu certyfikowanym personelem) i coś jeszcze wymyślimy.
- Próby Zagadkowe – tylko dla Klasy Turystyk , dotyczące zagadnień regionu, dat, wydarzeń, odbywających się na naszych terenach , np.: dla kogo została wzniesiona płyta na drodze pożarowej nr 9 ( odpowiedzi do znalezienia na trasie przejazdu według wskazówek roadbooka)
-Punkt Reanimacyjny – 2 klasy próba punktowana, sprawdzenie wiedzy i umiejętności zawodników w zakresie pierwszej pomocy przed medycznej po uprzednim szkoleniu przed wyjazdem na trasę.
CO JESZCZE BĘDZIE W PLANIE:
- Ognisko integracyjne przed ogłoszeniem wyników, postaramy się tym razem jednak powiększyć nieco płomień.
UCZESTNICTWO:
- Załogi Offroadowe
- Klasa turystyk 50 załóg. (takie mamy tereny)
- Klasa exterm 50 załóg.
- Wymagane oznakowanie aut wszelkimi insygniami dostarczonymi przez sponsorów i patrona imprezy na karoserii aut. ( BEZ KOMPLETU NAKLEJEK NA AUCIE NIE WYJEŻDŻACIE NA TRASĘ, NIESTETY BĘDZIEMY TEGO PILNOWAĆ, A jak już mnie któryś wyjedzie, to lepiej żebym go na trasie nie spotkał.
- Nad przebiegiem imprezy będą czuwać sędziowie, prób oraz trasy.
ORGANIZATOR ZAPEWNIA:
- opiekę medyczną , punkt medyczny na bazie imprezy
- zorganizowane próby, oraz wskazówki dojazdu w formie roadbooka.
- nagrody, puchary dla zwycięzców w 2 klasach,
- służby porządkowe
- miejsce, bazy imprezy z możliwością pozostawienia lawet lub aut
ROADBOOKI - w formie papierowej oraz tracka GPS do pobrania przed rozpoczęciem imprezy
HARMONOGRAM IMPREZY
8:00 - otwarcie biura imprezy Bobrowiec na prywatnym terenie
- rejestracja załóg, rozdanie materiałów sponsorskich
- plombowanie kart
- powitanie.
9:00 - Odprawa zawodników
- podstawowe szkolenie zawodników, z zakresu pierwszej pomocy ( z czego będziemy Was sprawdzać po trasie na punkty)
9:00 - Start: co 1 minutę 2 auta.
21:00- zamykanie limitu czasowego
-integracja, ognisko
22:00- ogłoszenie wyników
-rozdanie nagród dyplomów
- Kto do domu to do domu, a reszta bawi się ile ma sił.
Wpisowe 350zł od załogi (załoga to kierowca + pilot)
w tym żarcie, koszulki itd dla 2 osób
Dodatkowe osoby dorosłe - 25zł za żarcie.
Dodatkowe koszulki - 25zł za sztukę
Dzieci oczywiście jedzenie bez dopłat. (koszulki 25plnów)
Przypominam że córka 20 letnia to już nie dziecko. :-)
UPRZEDZAMY JEDNAK LOJALNIE
TO SIĘ WSZYSTKO MOŻE ZMIENIĆ NA JESZCZE LEPSZE. |