Akcesoria i wyposażenie
australijskiej firmy ARB znajdziesz w ofercie naszego sklepu 4x4.


Tuleje zawieszenia


Bagażniki dachowe

[2008-04-25]
Przedostatni dzień na rajdzie Central Europe Rally.
 

Przedostatni dzień Central Europe Rally dobiegł już końca. Zawodnicy pokonali dwa odcinki specjalne o łącznej długości 210 km.

W kategorii samochodów piątkowy etap zapowiadał się bardzo ciekawie. Różnica pomiędzy prowadzącym SP a drugim Carlosem Sainzem wynosiła tylko 22 sekundy. Mechanicy Volkswagena usuwali z auta całe zbędne wyposażenie (np. zdublowany system nawiewu na szybę) a kierowca w tym czasie przećwiczył czterokrotnie zmianę kół. Wszystkie te działania w połączeniu z perfekcyjną jazdą Sainza przyniosły efekt: hiszpan nie tylko zdołał wskoczyć na pozycję lidera ale również posiada czterdziesto sekundową przewagę nad Mitsubishi. W długodystansowym rajdzie terenowym nie jest to wiele więc na pewno obaj kierowcy stoczą bój o zwycięstwo w pierwszej eliminacji Dakar Series.


Jeśli uważnie rozejrzeć się w parku maszyn to widać wyraźne oznaki zmęczenia „sprzętu” nawet wśród ciężarówek. Dlatego zaniepokoiło to chyba trochę organizatora rajdu który dba nie tylko o stronę sportową imprezy ale również o całą oprawę medialną. Ostatni, jutrzejszy dzień jest traktowany priorytetowo. Spodziewane jutro rzesze kibiców na trasie wokół Veszprem muszą zobaczyć coś więcej niż garstkę wycieńczonych ciężarówek. Dlatego wczoraj (czwartek) sędziowie odpowiedzialni za tą kategorię spotkali się z zawodnikami aby poznać ich opinie odnośnie dzisiejszego etapu. Suma sumarum zdecydowano, że z planowanych wcześniej dwóch odcinków specjalnych pozostanie tylko jeden dłuższy (156 km). Wygrał go Hans Stacey w MAN-ie. Załoga Baran/Grigorjew/Szwagrzyk dojechała jako dziewiętnasta utrzymując tym samym osiemnastą pozycję w klasyfikacji generalnej.. MAN będzie serwisowany w nocy i wymienione zostaną wszystkie hamulce na czterech kołach.

<< powrót


KOMENTARZE Tylko zalogowani użytkownicy mogą
rozpoczynać nową dyskusję.






X