Akcesoria i wyposażenie
australijskiej firmy ARB znajdziesz w ofercie naszego sklepu 4x4.


Tuleje zawieszenia


Bagażniki dachowe

[2008-06-13]
Wypowiedzi zawodników przed III rundą RMPST w Górze Kalwarii.
 

Załoga Sławomir Wasiak-Adam Nowak
Nastrój przed rajdem jest optymistyczny,chcemy pojechać równo i
spokojnie, mamy zamiar ukończyć ten rajd a wynik jest na drugim miejscu co nie oznacza że będziemy jechać wolno. Specyfika rajdu Góra Kalwaria jest od lat niezmienna,teren piaszczysty wymaga od kierowcy dozowania mocy pojazdu i tylko opanowanie emocji związanych z walką doprowadzi do dobrego wyniku.
Przygotowania ograniczyły sie tylko do przeglądu samochodu, wymiany
płynów,i przeglądu oraz regulacji amortyzatorów na trening nie było już
czasu.
Polskie Safari jest rajdem bardzo technicznym chociaż jest szansa że po
połączeniu odcinków może być to rajd całkiem szybki czego byśmy sobie  życzyli. Oczywiście szybkie odcinki lubią też inni zawodnicy, więc spodziewamy sie bardzo wyrównanej walki czołówki zawodników a w
końcowej klasyfikacji zadecydują sekundy.W naszym przypadku problem polega też na tym że startujemy po siedmioletniej przerwie i mamy przez to zaległości w stosunku do innych załóg startujących i znających
odcinki z lat ubiegłych.Ale jest jeszcze zapoznanie z odcinkami po
którym ustalimy taktykę jazdy ,która pozwoli nam osiągnąć jak najlepszy wynik.

Załoga Patryk Łoszewski – Tomasz Łoszewski
Rajd w Górze Kalwarii będzie dla nas trzecią rundą RMPST w tym roku. Do Góry Kalwarii przywieziemy samochód Orca, przygotowany w klasie T1, znany już z poprzednich dwóch tegorocznych rund. Zmiany wprowadzone w samochodzie na ten rajd są niewielkie, choć mam nadzieję, że dodadzą nam jeszcze trochę szybkości. Rajd jest organizowany przez nasz rodzimy Automobilklub Polski, dlatego choćby z tego powodu jest to dla nas ważna impreza w kalendarzu. Bliskość Warszawy powoduje, że do Góry Kalwarii zawsze przyjeżdża wielu naszych kibiców. Jest to jeden z moich ulubionych rajdów. Bardzo lubię taką konfigurację trasy i nawierzchnię, jakie najczęściej występują w Górze Kalwarii, choć jeśli trasa będzie przebiegała w podobny sposób jak w poprzednich latach, to należy spodziewać się dość nieprzyjemnych nierówności. Start będzie wiązał się dla nas z ważnym wydarzeniem %u2013 to właśnie w Górze Kalwarii trzy lata temu zadebiutował nasz nowy zespół z nowym samochodem. Przy pierwszym starcie wygraliśmy klasę O1. Przypomnę, że nasz ówczesny samochód - Orca MP05 - wyposażony był w 2,5 litrowy silnik benzynowy. Dzisiejsza Orca, to całkowicie nowy pojazd, wyposażony w 3 litrowy silnik wysokoprężny, nowoczesne zawieszenie Delphi, no i przede wszystkim homologowany w klasie T1. Liczymy na dobry wynik na tym rajdzie. Chcielibyśmy awansować w klasyfikacji generalnej Mistrzostw, a priorytetem jest utrzymanie prowadzenia w klasie T1. Konkurencja będzie jednak bardzo silna i jest kilka załóg, które mogą zawalczyć o zwycięstwo."


Załoga Michał Suławko-Konrad Kępka
Do tej rundy podchodzimy z mieszanymi uczuciami, w zeszłym roku była dla nas bardzo pechowa - przekroczyliśmy limit spóźnień i zostaliśmy wykluczeni. Samochód tez sprawiał nieco problemów technicznych, które jednak udało sie wyeliminować.

Bardzo chcielibyśmy tym razem ukończyc rajd i zdobyć kolejne punkty w klasyfikacji. W porównaniu do załóg, z którymi bezpośrednio konkurujemy, mamy dużo mniej zaawansowane zawieszenie i nieco słabszy silnik, co niestety w piachu daje się we znaki. Mimo wszystko będziemy walczyć i mamy nadzieje na dobra, sportowa zabawę.
Liczymy tez na to, ze pewne niedociągnięcia organizacyjne sprzed roku zostaną wyeliminowane, a postulaty zawodników i korekty trasy odcinków tak, by nie dewastować samochodów i naszych kręgosłupów, wreszcie ktoś uwzględni.
Pozdrowienia i do zobaczenia na rajdzie!

Załoga Piotr Domownik – Janusz Jandrowicz
Ten sezon traktujemy "rozrywkowo", nie jesteśmy zbyt "napięci" i nerwowi. Cała nasza energia idzie w budowę nowego samochodu i niestety na starty troche jej brakuje. Nie znaczy to jednak ze się nie staramy! Jesteśmy dobrze przygotowani a samochód sprawny jak zwykle w 100%. Góra Kalwaria jest jedną lepszych - dla nas i naszego samochodu - tras w Polsce. Jest twardo, wyboiście i co najważniejsze - sucho. Nie można też nie docenić znajomości terenu - przecież to tutaj właśnie najczęściej testujemy samochód. Mamy wiec nadzieje na ciekawą walkę i pokazanie dobrej jazdy naszym przyjaciołom z Warszawy. Czy zaowocuje to wynikiem? Zobaczymy. Pierwszą rundę wygraliśmy - z drugiej wyeliminowała nas awaria auta. A więc do trzech razy sztuka. Do zobaczenia na trasie.

<< powrót


KOMENTARZE Tylko zalogowani użytkownicy mogą
rozpoczynać nową dyskusję.






X